Saturday, January 8, 2011

Perhimpunan Karisma Nasional 2010 (PKN)


Tema: Menggarap Perubahan Mengukuh Kesatuan

Buat pertama kali menghadiri PKN, macam2 saya rasa. Rasa kerdil di tgh2 ramai org yg hebat2..Rasa gembira kerana berpeluang melihat sendiri perhimpunan aktivis dakwah dan tanpa di jangka berjumpa dgn 2 org junior sekolah lama yg turut serta..Penat travelling belum habis..dari 5.00pg - 11.00mlm hari ni..

Moga dakwah dan tarbiah kian mantap walau apa jua wadah dan wajah yg kita gunakan..aktivisma dan tarbiah harus seiring..supaya kita x punya alasan dan bertangguh untuk menjadi pemimpin pd masa sekarang dan masa depan..

7 comments:

Danial Izzat Zulbahari said...

salam.

enti pergi pkn? mabruk. ana xdpt pergi

ana dah deactivate facebook bacause of certain reasons.

Beejan said...

Bubar? Bukan tu pembubaran perwakilan nasional ke...

Kan dah lantik baru..

Karisma belum dibubarkan lagi...

Laut biru said...

Beejan: Memang belum dibubarkan sekarang..tp semua perwakilan bersetuju untuk bubarkan dan berada di bawah IKRAM. sementara tunggu proses penggabungan di bawah IKRAM, karisma line up baru dah dilantik semalam untuk tahun 2011. jadi, msa depan insyaAllah karisma akan berada dlm IKRAM. Tapi semuanya masih dlm perancangan. 'asif kalo statement ana timbulkan salah faham..Doakan yang terbaik..

Laut biru said...

'asif..ana patut cakap keputusan PKN semalam: semua perwakilan bersetuju dgn cadangan pembubaran dan seterusnya penggabungan karisma di bawah IKRAM bukan 'karisma dibubarkan'..- jzkk saudara beejan kerana menegur. ana khilaf..'asif jiddan..

Laut biru said...

Danial Izzat: Haah pergi..pape pun alasan deactivate, kalo niat kerana Allah, tahniah..

mentari suci said...

bgsla..teruskn usaha dakwah anda

Laut biru said...

insyaAllah..moga Allah redha..